خدمات تخصصی رادیولوژی دکتر یاسر صافی

اسکن داخل دهانی (Intra Oral Scanner)

خدمات رادیوگرافی

اسکن داخل دهانی ( Intra Oral Scanner )

بنیان ارتودنسی آینده بر تکنولوژیست و سنگ بنای اصلی برای ورود به دنیای ارتودنسی دیجیتال ، اسکنر های داخل دهانی هستند.

قالب های سنتی و کست های گچی علاوه بر اشغال فضا ، به علت این که دقت مورد نیاز برای نرم افزارهای ارتودنسی دیجیتال را ندارند ، در دنیا منسوخ شده اند و در ایران این تغییر محکوم به رخ دادن است.

بر خلاف سایر فیلدهای دندانپزشکی ، پروسه اسکن کردن در ارتودنسی همانند تهیه سایر مدارک تشخیصی حتما نیاز به برون سپاری دارد و استقرار اسکنر با کیفیت ، برای تمامی دندانپزشکان از لحاظ علمی و اقتصادی توجیه ندارد.

از طرفی به اسکنرهایی نیاز است که با رزولوشن و سرعت بالا ، بتواند با اسکنرهای مطرح دنیا قابل قیاس بوده و با اکثر نرم افزار های مهم سازگار باشد.

از آنجا که لابراتورهای تخصصی ارتودنسی دیجیتال ، کیفیت اسکن های متفاوتی را دریافت می کنند ، ترجیح میدهند که بیماران را به یک اپراتور ثابت مستقر در یک مرکز رادیولوژی ارجاع دهند.

با توجه به توضیحات مذکور رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر یاسر صافی با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ،این مورد را برای دندانپزشکان علاقمند و متخصصین محترم ارتودنسی فراهم کرده ، تا در کنار رادیوگرافی های با دوز تابشی پایین و فتوگرافی تخصصی ، مجموعه ای کامل در فضایی VIP در اختیار مراجعین قرار دهد.